Nie wylogowuj mnie

Koszyk [
0
]
Strona główna > Artykuły > > Półprzewodniki

RFID all inclusive – implementujmy RFID szybko i w prosty sposób

Zalety/cechy:

  1. gotowe rozwiązanie RFID z wbudowaną anteną
  2. kompaktowe wymiary
  3. bardzo proste zastosowanie
  4. dostępne w różnych wersjach

Kompaktowe moduły czytników RFID ID12 oraz ID20 można prawem określić jako łatwo stosowalne oraz niezawodne komponenty RFID, pracujące na częstotliwości 125 kHz.

Oba typy zawierają antenę wewnętrzną, dlatego odpada konieczność jej zaprojektowania, produkcji, jak również dostrojenia układu rezonansowego. Moduły ID12 oraz ID20 zawierają całą niezbędną elektronikę, dlatego do produkcji działającego urządzenia RFID wystarczy tylko podłączyć moduły do jednostki sterującej – najczęściej do mikrokontrolera. Można powiedzieć, że dla większości aplikacji moduły ID12 oraz ID20 stanowią gotowe rozwiązanie w bardzo dogodnej cenie.

Patrząc na proponowany schemat ID12/ID20, stwierdzą Państwo, że jest on wyjątkowo prosty a równocześnie taki sam dla obydwu modeli. Główną różnicą między modułami jest zasięg – ID12 posiada zasięg 12+cm a ID20 16+ cm. Odpowiednio do zasięgu, ID12 ma mniejsze wymiary oraz mniejszy pobór w porównaniu z ID20.

Jeżeli preferują Państwo zewnętrzną antenę RFID, Można zastosować moduł ID2, dostarczany już razem z anteną z drutu zwiniętego, którą należy tylko odpowiednio umieścić i podłączyć do modułu. Dla niektórych aplikacji może być bardziej dogodna wersja ID12 ze złączem USB – ID2-ID12USB, którą można podłączyć bezpośrednio do PC. Jeżeli preferują Państwo RFID typu Mifare (13,56 MHz), mogą Państwo zastosować moduł ID20MFIA.

Szczegółowych informacji udzielą Państwu datasheety ID2-ID20, ID12USB oraz ID20MFIA.
W razie zainteresowania prosimy o kontakt pod adresem info@soselectronic.pl.

Data publikacji 04.07.2012
W przypadku użycia artykułu na Waszej stronie, prosimy również podać jego źródło: http://www.soselectronic.pl/?str=1132
Będąc płatnikiem VATu w UE, czyli posiadając tak zwany NIP europejski, i rejestrując się w naszym sklepie internetowym otrzymasz niższe ceny.Rejestracja klienta
Informacja on-line z firmy SOS electronic
Zaktualizowano 2016-05-27 04:30:30
ZdjęcieTyp
Opis
Numer artykułu, Rodzaj
ProducentNa stanie
*Zagraniczny magazyn
(Oczekujący )
Cena bez VAT
Waluta: 
ID12-USB

ID12-USB

Czytnik transponderów Unique 125kHz USB 12cm
Numer artykułu: 83222, O, RoHS
Więcej informacji: ID-12_USB.pdf
Alternatywne komponenty : ID12-USB-SE
Powiązane produkty
RFID
    Produkt na zamówienie
Pobierz ofertę cenową
ID-20WR- MFIA

ID-20WR- MFIA

Moduł czytnika RFID R/W dla Mifare 13,56Mhz zintegrowana antena
Numer artykułu: 76678, S, RoHS
Więcej informacji: ID20MFIA.pdf
Powiązane produkty
RFID
ID INNOVATIONS
4 szt
-
(2016-W22 10 szt)
260.1931 PLN
2+/238.7125 PLN
ID 20 LA

ID 20 LA

Moduł czytnika RFID, zintegrowana antena 16cm
Numer artykułu: 142011, S, RoHS
Więcej informacji: id20.pdf
RFID
ID INNOVATIONS
32 szt
-
(2016-W27 100 szt)
133.3385 PLN
10+/112.7400 PLN
ID 12 LA

ID 12 LA

Moduł czytnika RFID, zintegrowana antena 12cm
Numer artykułu: 145498, S, RoHS
Więcej informacji: ID12LA.pdf
RFID
ID INNOVATIONS
650 szt
-
(1000 szt)
107.4471 PLN
10+/90.8625 PLN
50+/79.2180 PLN
EM 12

EM 12

Moduł czytnika RFID, z integrowana antena, osiągnąć 12 cm
Numer artykułu: 132664, S, RoHS
Alternatywne komponenty : ID 12
RFID
SUNBEST
190 szt
-
(2016-W27 500 szt)
77.8947 PLN
50+/55.4879 PLN
100+/50.5919 PLN
Pliki cookie pomagają nam w świadczeniu usług. Korzystając z naszych usług, wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookie. Dalsze informacje