Klienci oceniają nasze przesyłki na 9,43. Dziękujemy!

Z naszego magazynu SOS electronic wysyłanych jest średnio 60 tys. paczek różnej wielkości, a w ich przygotowaniu uczestniczy zespół składający się z 12 osób. Dlatego też jednym z najważniejszych elementów procesu realizacji zamówienia, na który kładziemy szczególny nacisk, jest jakość samego opakowania i metoda wysyłki.
Artykuł archiwalny opublikowany 06.08.2021. Niektóre informacje mogą być już nieaktualne i niezgodne ze stanem faktycznym. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt.

Niezwykle ważne jest dla nas, aby cały proces przygotowywania i finalizowania zamówień przebiegał nie tylko szybko i sprawnie, ale staramy się również minimalizować ilość popełnianych błędów i generowanych odpadów. W ostatnich miesiącach skupiliśmy się na sposobie funkcjonowania magazynu i metodach wysyłki towarów, dlatego zwróciliśmy się do naszych klientów, by ocenili realizowane przez nas procesy.

Wyniki badania przeprowadzonego w formie ankiety online w pierwszym i drugim kwartale 2021 roku, w którym udział wzięło 247 klientów, były dla nas bardzo satysfakcjonujące. Jesteśmy oczywiście świadomi, że uzyskana ocena zobowiązuje nas do utrzymywania wysokiego standardu logistyki, a jeśli to możliwe, do jego dalszej poprawy.

– Jesteśmy bardzo wdzięczni za udział w ankiecie. Wiele to dla nas znaczy – niezależnie od tego, czy zebraliśmy pochwały, czy uwagi na temat obszarów, w których możemy nadal coś poprawić. Dlatego właśnie czterech z ankietowanych klientów (po jednym z każdego kraju) otrzyma opaskę do monitorowania aktywności, a każdy, kto wziął udział w ankiecie, zwiększy swoją pulę Premium o 50 punktów – powiedział Ján Seszták, CEO odpowiedzialny za ankietę.

W ankiecie umożliwiono również dodanie recenzji lub sugestii na temat usprawnień lub ewentualnych zmian. Większość ocen była pozytywna, co oczywiście bardzo nas cieszy. Otrzymaliśmy jednak również odpowiedzi zawierające konstruktywną krytykę i sugestie dotyczące wprowadzenia nowej usługi lub sposobów ulepszenia opakowania.

– Wszystkie sugestie dotyczące ulepszeń i zaleceń są dla nas niezwykle cenne, ponieważ możemy podnieść jakość usług w oparciu o wymagania klientów. Mój zespół przeanalizował wszystkie zgłoszone uwagi i jeśli którakolwiek z nich zwiększy wydajność lub jakość procesów logistycznych, nie będziemy zwlekać z jej wdrożeniem – powiedziała Ľudmila Liptáková, kierownik ds. magazynu i procesów logistycznych.

W badaniu wzięli udział klienci z czterech krajów: Słowacji, Czech, Węgier i Niemiec. Szczególnie interesowało nas ogólne zadowolenie z przesyłek, ocena jakości opakowań i szybkości realizacji dostawy przez firmy transportowe.

Badanie wykazało, że w skali od 1 (niski poziom zadowolenia) do 10 (wysoki poziom zadowolenia) klienci oceniają nas średnio na 9,43.

Wybrane recenzje klientów:

  • Wszystko w porządku, dobra oferta, szybka dostawa, zamówiony towar jest bardzo dobrej jakości. Produkty dobrze i bezpiecznie zapakowane, opakowanie przyjazne dla środowiska. Nie używają wielu zbędnych materiałów opakowaniowych. Erwin, Monachium, Niemcy

  • Profesjonalna obsługa, świetna strona internetowa. Szybko odpowiadają na e-maile. Tak trzymać! :)" Norbert, Aszód, Węgry
  • Pomimo konieczności wprowadzenia zmian w zamówieniu ze względu na dostępność towaru, mogłem liczyć na stałą pomoc pana Martina Vajdíka. Każdy problem został szybko rozwiązany, ku zadowoleniu obu stron. Bardzo mu dziękuję. Peter, Nitra, Słowacja
  • W przypadku przesyłek z obudowami Hammond opakowanie było nieco gorszej jakości niż reszta – pozostałe przesyłki były w porządku. Karel, Brno, Czechy
  • Bardzo szybka realizacja zamówienia, przesyłka w doskonałym stanie i w dodatku świetna cena. Z całą pewnością to nie ostatnia moja współpraca z firmą:-) – Ján, Liptowski Mikułasz, Słowacja
  • Jestem bardzo zadowolony z pracy waszego przedstawiciela handlowego, pana Jindřicha Crlíka. Jiří, Ołomuniec, Czechy
  • Ze względu na problemy z odbiorem przesyłki podczas podróży służbowych, chciałbym mieć możliwość zamówienia przesyłki do punktu odbioru, centrum wysyłkowego lub innego publicznie dostępnego miejsca. Martin, Častá, Słowacja

Klienci oceniają nasze przesyłki na 9,43. Dziękujemy!


W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami pod adresem info@soselectronic.pl

Nie przegap tych artykułów!

Czy spodobały Ci się nasze artykuły? Nie przegap żadnego! Zajmiemy się wszystkim za Ciebie i chętnie sami Ci je dostarczymy.

Pokrewne artykuły

Czy wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies?
Witamy na stronie internetowej SOS electronic. Zanim zapoznasz się z naszą witryną, chcielibyśmy prosić Cię o udzielenie zgody na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Twoja zgoda umożliwi nam wyświetlanie strony bez błędów, pozwoli na monitorowanie jej wydajności i generowanie dodatkowych statystyk. Oprócz tego możemy przedstawić Państwu ofertę naszych produktów i usług „szytych na miarę”. Pliki cookies udostępniamy również stronom trzecim. Mimo to zapewniamy Ci stuprocentowe bezpieczeństwo.
Właściwe działanie strony internetowej
Bardziej stabilna kontrola techniczna
Lepsza oferta marketingowa

Więcej informacji o plikach cookies
Więcej na temat przetwarzania danych osobowych

Niezbędne Tylko wybrane Zaakceptuj wszystkie pliki cookies