28 lat na rynku
Oddziały w 7 krajach
Klienci z ponad 100 krajów
Wsparcie od prototypu aż po produkcję
SOS electronic

System uprawnień dla użytkowników e-sklepu

eShop

Nasz e-sklep umożliwia ustawienie różnych praw dostępu dla poszczególnych użytkowników. Możesz wybrać, czy pozostali użytkownicy w grupie mają mieć dostęp do faktur, zamówień lub mogą zamawiać towary w imieniu przedsiębiorstwa.

Artykuł archiwalny opublikowany 28.08.2017. Niektóre informacje mogą być już nieaktualne i niezgodne ze stanem faktycznym. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt.
Do wyboru dostępne są trzy poziomy uprawnień:

  1. Administrator - może wykonywać wszystkie czynności, w tym nadawać uprawnienia innym użytkownikom.
  2. Użytkownik zaawansowany (Senior) może wykonywać wszystkie czynności, oprócz przypisywania uprawnień innym użytkownikom.
  3. Użytkownik podstawowy (Basic) nie ma podglądu planów biznesowych firmy, nie może dokonywać zakupów ani przypisywać uprawnień innym użytkownikom.
Swój poziom uprawnień można sprawdzić na stronie Mój Profil / Podstawowe dane w kolumnie Moje dane. Poziom uprawnień jest widoczny w prawym górnym rogu. Na tej samej stronie, w sekcji Moi koledzy widoczne są ustawienia dotyczące innych użytkowników (jeśli zostali oni zarejestrowani). W tym miejscu Administrator ma możliwość przypisywania uprawnień pozostałym użytkownikom.

ADMINISTRATOR może:

  • nadać uprawnienia dostępu do e-sklepu i aktywować/dezaktywować konto
  • ustawiać poziom uprawnień w e-sklepie
  • zmienić dane użytkownika (e-mail, TLF, nazwa)
  • usunąć użytkownika z listy (np. gdy pracownik zakończył pracę w przedsiębiorstwie)
  • dodać nowego użytkownika do listy

Co może użytkownik zaawansowany (SENIOR)?

  • zgłosić zmiany informacji rozliczeniowych
  • współpracować z użytkownikami z listy Moi koledzy.

Jakie ograniczenia ma użytkownik podstawowy (BASIC)?

Użytkownik, któremu nadano ten poziom uprawnień, nie może:
  • dodawać produktów do koszyka i składać zamówień
  • przeglądać faktur
  • przeglądać i importować zamówień
  • przeglądać i składać nowych reklamacji
  • przeglądać i dodawać nowych produktów do ulubionych
  • wprowadzać i przeglądać etykiet klientów (widoczne przy towarach)
  • zgłosić zmiany informacji potrzebnych do rozliczeń
  • współpracować z użytkownikami z listy Moi koledzy (dostępny jedynie podgląd)
  • wprowadzać adresów dostawy
  • przeglądać programu lojalnościowego Premium i zamawiać nagród



Nie przegap te artykuły!

Czy spodobały Ci się nasze artykuły? Nie przegap żadnego! Zajmiemy się wszystkim za Ciebie i chętnie sami Ci je dostarczymy.

Pliki cookie pomagają nam w świadczeniu usług. Korzystając z naszych usług, wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookie.
OK Więcej informacji