28 lat na rynku
Oddziały w 7 krajach
Klienci z ponad 100 krajów
Wsparcie od prototypu aż po produkcję
SOS electronic

Tak na wszelki wypadek... Moduł reklamacji w naszym sklepie internetowym

eShop

Bez względu na fakt, iż SOS electronic należy do grupy dystrybutorów o najniższym wskaźniku błędów na rynku, chcielibyśmy umożliwić naszym klientom składanie reklamacji w możliwie najprostszy sposób. Od teraz nasi klienci mają możliwość monitorowania statusu swojej reklamacji online.

Zależy nam na jakości
Na nasz asortyment składają się wyłącznie towary pochodzące od sprawdzonych producentów, w przypadku których możemy zagwarantować poziom jakości wymagany przez naszych klientów. Dostarczane przez nas produkty są należycie zapakowane, dzięki czemu ich jakość nie może ulec pogorszeniu w wyniku transportu. Każda przesyłka poddawana jest dwukrotnej kontroli końcowej, co przyczynia się do faktu, iż nasza firma jest jednym z dystrybutorów o najniższym wskaźniku błędów w procesie pakowania towaru.

Niemniej jednak....
Wszyscy mamy tego świadomość – błędy mogą zdarzyć się każdemu. Staramy się zminimalizować częstotliwość ich występowania oraz uczymy się wyciągać wnioski z każdej pomyłki, podejmując działania korygujące. Mimo to może się jednak zdarzyć, iż dany produkt nie będzie działał, ulegnie uszkodzeniu lub też klient nie otrzyma zamówionego wyrobu. W takich przypadkach upewnij się, czy korzystasz z naszego modułu online – za jego pośrednictwem składanie i rozstrzyganie reklamacji jest znacznie łatwiejsze.

Proces składania reklamacji

Po zalogowaniu się do naszego sklepu internetowego, wejdź w zakładkę "REKLAMACJE" w menu użytkownika i kliknij „Wprowadzić reklamację”. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z przypisanym numerem RMA oraz instrukcjami, jak powinieneś dalej postępować.

Co dalej?

Kiedy otrzymamy reklamowany towar, sprawdzimy go i podejmiemy decyzję, jak należy dalej postępować. W przypadku poważnych wad produktu, zostanie on wysłany bezpośrednio do producenta. Niezależnie od tego, jaką podejmiemy decyzję, zostaniesz powiadomiony o zmianie statusu roszczenia.

Podsumowanie – dlaczego warto składać reklamacje za pośrednictwem sklepu internetowego

  • Aby złożyć reklamację, wystarczy, że podasz nazwę reklamowanego produktu lub numer zamówienia
  • System automatycznie znajdzie odpowiednią fakturę
  • Po wysłaniu formularza otrzymasz instrukcję, jak dostarczyć do nas reklamowany produkt
  • Masz możliwość sprawdzenia statusu swojego roszczenia online
  • Jeżeli status roszczenia ulegnie zmianie, zostaniesz o tym powiadomiony za pośrednictwem wiadomości e-mail.

Mamy nadzieję, że nigdy nie będziesz musiał korzystać z modułu reklamacji :) Wszelkie pytania i sugestie prosimy przesyłać na adres webmaster@soselectronic.com

Pliki cookie pomagają nam w świadczeniu usług. Korzystając z naszych usług, wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookie.
OK Więcej informacji